Onze missie en kernwaarden

Onze missie

Ik wil dat ieder mens kan doen wat hij/zij graag doet.
En dat begint al in de kindertijd, wanneer je volop gaat ontdekken wat je graag doet. Bij Studio Tosti kan je producten kopen die hier een ondersteunde rol in kunnen spelen, of waar je als ouder of opvoeder de interactie mee kan aangaan.

Op school ligt de nadruk helaas nog al te veel op kennis vergaren en minder op het verder bouwen op je sterktes en talenten, de dingen waar je in kan uitblinken. Daarom is het zo belangrijk om toch een luik van ontdekken, spelen en fantaseren te initiëren.

Want deze wereld heeft nood aan meer gelukkige bewoners.

Doen wat je graag doet gaat verder als volwassene. Je leert jezelf iedere dag beter kennen en de persoonlijke ontwikkeling stopt nooit. Ook daar hebben we een leuk aanbod voor samengesteld. Hiernaast kan je verbondenheid zoeken in cursussen, lezingen en workshops met gelijkgestemde zielen.

Wij hopen dat je als volwassene terecht kan komen in een job die niet aanvoelt als een job, maar waar je ogen van gaan twinkelen. Studio Tosti wil creatieve makers de kans geven om te schitteren en om werk te creëren voor anderen. Denk maar aan freelancers die samen met ons producten ontwikkelen, of het inkopen van producten bij creatieve makers.

 

4 Kernwaarden

Enthousiasme en vrolijkheid

Wij willen met onze producten én met onze service een lach op jouw gezicht toveren. Dat trekken we door in ons inkoopbeleid maar dat zie je ook in onze marketing. Geen slimme marketingtrucjes, maar gewoon oprecht enthousiasme over ons aanbod.

Kwaliteit

Onze producten zijn niet alleen bijzonder goed, maar vooral ook bijzonder mooi. Ik geloof dat dit het argument is om over te gaan tot kopen. Anders kan je het boek ook op je e-reader downloaden of ontlenen in de bib. Nee, je wilt dat het kan blinken in je kast. Alles wat we verkopen is heel tactiel, niets voelt plastic aan, het drukwerk is on point. 
We kopen met de grootste zorg in. Niet zo maar even wat komt op de webshop. Dat maakt het voor jou makkelijker om online te shoppen, hopen we.

Persoonlijk en betrouwbaar

Ons merk is persoonlijk en betrouwbaar. Je weet van wie je koopt. Je ziet iedere dag ons gezicht op de sociale media of leest onze producttekstjes op maat.
Vlaamse bezoekers kennen vast dat reclamespotje over 'lenen bij mevrouw Leemans, is als lenen bij een vriendin'. Wel, het is eigenlijk een beetje dat. Maar dan met Studio Tosti. En dan niet met lenen.

Vriendelijkheid

Ons merk is vriendelijk (zelfs ons logo is altijd aan het glimlachen) en de communicatie met onze klanten ook. Wij proberen echt om jullie altijd de meest positieve bestelervaring te geven. 

x