Veelgestelde vragen

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

Als alles goed gaat, krijg je naast het bevestigingsmailtje van je bestelling, ook nog een mailtje met een factuur binnen. Je hebt in stap 1 van de winkelwagen, je BTW nummer of ondernemingsnummer kunnen toevoegen en die staat automatisch mee op de factuur. Heb je deze stap gemist? Dan kan je ook naast je bedrijfsnaam nog even je ondernemingsnummer of BTW nummer zetten. Is er iets niet gelukt? Of heb je geen mailtje met factuur ontvangen (check zeker je spam-box even!)? Mail dan even naar mail@studiotosti.be en we regelen het voor je!

Hoe weet ik of een product geschikt is voor een bepaalde leeftijd?

Bij iedere categorie kan je bovenaan 'filteren op leeftijd'. Dat staat naast de optie om te 'sorteren op'. Zo ben je alvast zeker dat je er niet helemaal naast zit. Op de productpagina zelf, staat bij de meeste producten ook nog even vermeld voor welke leeftijden het product kan. Extra informatie nodig? In dit artikel hebben we even wat tips per leeftijd op een rijtje gezet! https://studiotosti.be/blogs/boekentips/wat-voor-welke-leeftijd

Een product dat ik wou kopen, staat niet meer op de webshop. Komt het nog terug?

In regel kan je stellen dat als het product nog op de website staat met het label 'uitverkocht', het nog opnieuw zal binnenkomen. Soms komt het ook voor dat een product iets minder goed heeft verkocht dan gehoopt, maar dan zwier ik het meestal onmiddellijk van de webshop af en zie je het niet meer staan. Ik doe dit echter ook met producten die (nog voor lange tijd) in herdruk zijn. Soms kan het zijn dat grote boekenwinkels dit artikel nog wél op voorraad hebben. Dat komt omdat zij vaak honderden exemplaren bestellen en daardoor nog veel langer voorraad hebben.

Mijn pakketje is nog niet toegekomen.

Eigenlijk zou je niet langer dan 3 dagen op je bestelling moeten wachten. Daarna begint het al wat verdacht te worden en ga ik al eens graag op onderzoek uit! Door het hoge aantal bestellingen, kan ik dit niet standaard opvolgen per pakketje. Ik ben dus altijd super blij als je even een alarmsignaaltje stuurt naar mail@studiotosti.be zodat ik weet dat ik jouw pakketje even moet opvolgen!

Mijn bestelling is beschadigd toegekomen.

Dat mag absoluut nooit gebeuren! Zou je me 3 goede foto's kunnen doorsturen naar mail@studiotosti.be? Dan kan ik alvast bewijsmateriaal neerleggen bij de koerierdiensten en een terugbetaling regelen bij hen. Daar hoef jij echter niet op te wachten. Jou stuur ik altijd meteen (en kosteloos) een nieuw product op!

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil er nog graag iets aan toevoegen.

Absoluut! De webshop gaat je waarschijnlijk wel portkosten aanrekenen en dat is niet de bedoeling als je met je 2 bestellingen samen boven het portvrije bedrag uitkomt. Je mag in dat geval voor je tweede bestelling gewoon even de kortingscode ORDER2 gebruiken bij het afrekenen. Let wel: als je bestelling al verzonden is, dan ga ik je alsnog een berichtje sturen om de verzendkosten te betalen. In regel is dat het geval als je track&trace al staat op 'in uitvoering' of 'in verwerking'. Als je de kortingscode niet rechtmatig gebruikt, dan zal de levertijd van je pakketje oplopen omdat ik dan eerst nog zal vragen om de verzendkosten bij te passen. Pas dan ga ik over tot verzending.

Ik wil graag samenwerken met Studio Tosti.

Ben je een uitgeverij, een influencer, een merk,... Ik hoor dolgraag wat je ideeën zijn! Stuur me even een mailtje via mail@studiotosti.be en dan koppel ik er meteen op terug!

Hebben jullie een fysieke winkel?

Voorlopig niet. We proberen nu en dan eens een pop-up winkel uit maar dat laten we altijd uitgebreid weten via onze sociale media en nieuwsbrief.

Wat is de lokale bezorging net?

Wij wonen zelf in Mechelen en daarom breng ik de pakketjes binnen en nét buiten de Mechelse ring graag even zelf tot bij jou (of naar je werk). Gratis. Dat is veel beter voor het milieu én onze hond Tosti moet toch iedere dag wandelen. Je krijgt vanzelf te zien of je in aanmerking komt voor de lokale bezorging, wanneer je je adres ingeeft. Krijg je de optie? Dan kan je het aanvinken! Maar het is zeker ook niet verplicht. ;) In stap 1 van de winkelwagen, kan je aanduiden wanneer je net thuis bent of waar ik het pakketje mag leggen als je er niet bent. Het is niet noodzakelijk om dit in te vullen, maar wel extra handig voor mij! Meestal stuur ik even snel een berichtje met het tijdstip. Kom je het pakketje liever zelf ophalen bij mij? Dan kan dat ook. Laat me het even weten en dan spreken we een momentje af!

x